چگونه لوگو سرنوشت یک برند را تغییر می دهد؟

چگونه لوگو سرنوشت یک برند را تغییر می دهد؟

شنبه 18 خرداد 1398

محبوبه اردکانی زاده

اگر با یک طراح حرفه‌ای آشنا باشید و از او سوال کنید که سخت ترین پروژه های کاری خود را نام ببرد، بدون شک خواهد گفت پروژه های طراحی لوگو، چراکه لوگو وظیفه‌ی جاودانه کردن یک برند را در ذهن مخاطبانش دارد.  از نظر مدیران سنتی، لوگو یک عکس و نوشته‌ای از نام یک برند است، اما حرفه‌ای های مدیریت به خوبی می‌دانند که لوگو عصاره محتوا و درون مایه یک کسب و کار است، به بیان دقیق‌تر لوگو می‌بایست در کمتر از یک ثانیه، یک برند را در ذهن مخاطب جاودانه کند. در ادامه این مطلب به این نکته اشاره می‌شود که چگونه یک لوگوی استاندارد می‌تواند یک کسب و کار … اگر با یک طراح حرفه‌ای آشنا باشید و از او سوال کنید که سخت ترین پروژه های کاری خود را نام ببرد، بدون شک خواهد گفت پروژه های طراحی لوگو، چراکه لوگو وظیفه‌ی جاودانه کردن یک برند را در ذهن مخاطبانش دارد.  از نظر مدیران سنتی، لوگو یک عکس و نوشته‌ای از نام یک برند است، اما …

نکات مهم در طراحی لوگو مواد غذایی

نکات مهم در طراحی لوگو مواد غذایی

یکشنبه 7 بهمن 1397

محبوبه اردکانی زاده

طراحی و ایجاد نام تجاری یک نماینده برای معرفی کل برند شماست و براحتی باید نشان دهنده ی نوع فعالیت و پیام اصلی برندتان باشد. طراحی لوگو مواد غذایی نیز مانند سایر کسب و کارها از اهمیت بالایی برخوردار بوده و باید بتواند به نوعی نشان دهنده ی کیفیت و تازگی و برتری مواد غذایی باشد. به عبارت دیگر، طراحی لوگو مواد غذایی مانند یک روبان و برچسب می باشد که تمام برند را در بر دارد و باعث تشخیص و ماندگاری نام شما در ذهن خواهد بود.  الهام گرفتن از سایر نمونه های طراحی لوگو مواد غذایی هیچ چیز در دنیای گرافیک و طراحی لوگو، مانند دیدن نمی تواند به شما کمک … طراحی و ایجاد نام تجاری یک نماینده برای معرفی کل برند شماست و براحتی باید نشان دهنده ی نوع فعالیت و پیام اصلی برندتان باشد. طراحی لوگو مواد غذایی نیز مانند سایر کسب و کارها از اهمیت بالایی برخوردار بوده و باید بتواند به نوعی نشان دهنده ی کیفیت و تازگی و برتری مواد غذایی باشد. به …

طراحی لوگو مناسب و تاثیرگذار برای کسب و کار

طراحی لوگو مناسب و تاثیرگذار برای کسب و کار

یکشنبه 15 مهر 1397

محبوبه اردکانی زاده

نشان تجاری یا آرم و یا لوگو (Logo)، نماد یا سَمبُل گرافیکی یک مجموعه است که می توانیم از آن به عنوان یک معرف یا نشانه ای از فعالیت های یک شرکت و یا هر نهاد دیگری نزد مشتریان نام ببریم. به عبارتی نام و نشان تجاری، درباره کیفیت کالا و خدمات با خریدار صحبت می کند. کالاها و خدماتی که از کیفیت و پشتیبانی مناسب برخوردار هستند، نشان تجاری آنها در یاد مشتری می ماند و موجب حفظ مشتریان رضایتمند و وفاداری می شود. بنابراین در صورتی که برای شرکت، سازمان، وب سایت و… خود، یک لوگو طراحی نکرده اید و به مشتریان خود آن را معرفی نکرده اید، پیشنهاد می کنیم خیلی زود به فکر … نشان تجاری یا آرم و یا لوگو (Logo)، نماد یا سَمبُل گرافیکی یک مجموعه است که می توانیم از آن به عنوان یک معرف یا نشانه ای از فعالیت های یک شرکت و یا هر نهاد دیگری نزد مشتریان نام ببریم. به عبارتی نام و نشان تجاری، درباره کیفیت کالا و خدمات با خریدار صحبت می کند. کالاها و خدماتی که از …

روانشناسی رنگ در طراحی لوگو

روانشناسی رنگ در طراحی لوگو

سه‌شنبه 3 مهر 1397

محبوبه اردکانی زاده

شاید فکر کنید لوگو و آرم چیز کوچک و بی اهمیتی است، ولی بهتر است بدانید تحقیقات چیز دیگری می گویند. به عنوان نمونه، اخیرا مطالعاتی در این زمینه انجام شده که  نشان می دهد لوگوهایی که با استفاده از نماد های قدرتمند بصری --چیزی فراتر از نوشته—  نقطه ی قابل توجهی خلق می کنند، جزو بهترین لوگو ها هستند چون تاثیر فوق العاده ای دارند. لوگوی "آرم اند همر" نمونه ی خوبی است از این نوع طراحی لوگو. طراحی لوگو یا لوگو دیزاین خیلی مهم تر از چیزی است که ابتدا به نظر می رسد. لوگو خیلی بیشتر از یک سبک یا گرافیک است، خیلی بیشتر از چیزی است که نشان می دهد. بحث رنگ … شاید فکر کنید لوگو و آرم چیز کوچک و بی اهمیتی است، ولی بهتر است بدانید تحقیقات چیز دیگری می گویند. به عنوان نمونه، اخیرا مطالعاتی در این زمینه انجام شده که  نشان می دهد لوگوهایی که با استفاده از نماد های قدرتمند بصری --چیزی فراتر از نوشته—  نقطه ی قابل توجهی خلق می کنند، …